حضور شرکت ارتباطی رایتل به عنوان حامی اصلی در نمایشگاه رسانه

به گزارش بازرگانی مهر به نقل ارز روابط عمومی رایتل، با توجه به پررنگ شدن نقش رسانههای برخط، رسانههای اجتماعی، دانشبنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانهای، انسان رسانهها و سامانهها در حوزههای خبری و اطلاعرسانی طی سالهای اخیر، تلاش شده است در این گردهمایی بزرگ علاوه بر مطبوعات به عنوان رسانه مادر، نگاه ویژهای به این رسانههای نوظهور شود.
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعههای خلاق و دانشبنیان فعال در این حوزه، میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. برگزاری نشستهای تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیهای نمایشگاه خواهد بود.
غرفه رایتل در این دوره از نمایشگاه به ارائه خدمات ارتباطی و سرویسهایی بر پایه اینترنت و هوشمندسازی میپردازد. این نمایشگاه از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند درحال برگزاری است.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.