Ubisoft همچنان بر صحت تاریخی Assassin’s Creed Shadows تأکید دارد

در حالی که Ubisoft اخیراً اعلام کرده بود که سرگرمی برای آن نسبت به هر چیز دیگری اولویت دارد، اکنون ادعا میکند که Assassin’s Creed Shadows از نظر تاریخی دقیق است.
تهیهکنندهی ارشد این عنوان گفته است که تیم سازنده بسیار به بازی خود افتخار میکند و زمان زیادی را صرف درک فرهنگ ژاپنی کرده است. Assassin’s Creed Shadows به جنجالیترین عنوانی که قرار است در سال جاری منتشر شود تبدیل شده. در حالی که این فرنچایز همیشه برای به تصویر کشیدن تاریخ مورد تحسین قرار گرفته، اکنون همین موضوع دلیل اصلی منفی بودن نظرات حول بازی است.
چندی پیش، Ubisoft تلاش کرد تا این جنجال را شفافسازی کند و اعلام کرد که هرگز صحت تاریخی کامل را در اولویت قرار نمیدهد. با این حال، به نظر میرسد توسعهدهنده همچنان در حال القای این باور است که Assassin’s Creed Shadows از نظر تاریخی دقیق است.
طی مصاحبهای با Games Industry، کارل اونی تال (Karl Onnee Tal)، تهیهکنندهی ارشد Shadows، در مورد جنبههای مختلف بازی از جمله تمرکز Ubisoft بر به تصویر کشیدن تصویری واقعی از ژاپن صحبت کرد.
او بیان کرد که استودیو زمان زیادی را صرف کرده تا Assassin’s Creed Shadows را تا حد امکان واقعی بسازد. او اظهار داشت که در این فرآیند نمیتوان عجله کرد و نیازمند برنامهریزی دقیق است. او سپس توضیح داد که چگونه یک خانهی ژاپنی از دوران فئودالی با یک خانهی قرون وسطایی فرانسوی یا انگلیسی متفاوت است. بنابراین، آنها پیش از شروع توسعهی Assassin’s Creed Shadows مجبور بودهاند همهچیز را یاد بگیرند. کارل گفت:
ما سعی میکنیم تا حد امکان یک بازی اصیل بسازیم. این چیزی است که به آن افتخار میکنیم.
در حالی که تلاشهای استودیو قابل تقدیر است، این اظهارات میتوانند به عنوان پیامهایی ضد و نقیض تلقی شوند. واضح است که صحت تاریخی اولویت اصلی Ubisoft نبوده، با این حال همچنان به تبلیغ این جنبه ادامه میدهد. این اولین باری نیست که توسعهدهنده از چنین رویکردهای تبلیغاتی استفاده میکند.