Kingdom Hearts IV نقطه شروع دوبارهای برای داستان این سری خواهد بود

دیگر لازم نیست برای درک کامل داستان سری Kingdom Hearts، به بیش از ۵۰۰ ساعت ویدیوی تحلیلی در یوتیوب مراجعه کنید. داستان پیچیده و بیپایان این فرنچایز، حتی کارگردان بازی را به ستوه آورده است.
سری Kingdom Hearts، اغلب به دلیل شیوه داستانسرایی پیچیده و عظیم خود، مورد ستایش قرار میگیرد، اما در مصاحبهای با مجله YoungJump، حتی سازنده آن، تستویا نومورا (Testuya Nomura)، اعتراف کرد که گاهی مجبور میشود به YouTube برود تا نکات و جزئیات داستان را بهخاطر بسپارد.
در همان مصاحبه، نومورا جزئیات مهمی در مورد Kingdom Hearts IV و آنچه قرار است برای جلوگیری از پیچیدهتر شدن داستان کلی انجام دهد، به اشتراک گذاشته است:
هر دو بازی Kingdom Hearts Missing Link و Kingdom Hearts IV با تمرکز بیشتر روی «جدید بودن» ساخته میشوند و قرار نیست دنباله بازیهای قبلی باشند. در واقع من به Missing Link و IV بهعنوان یک نقطه شروع دوباره برای داستان فکر میکنم. برنامه من این بود که سری قبلی را با بازی Kingdom Hearts III به پایان برسانم، بنابراین برای بازی IV، نویسندگان جدیدی را انتخاب کرده و حتی یک لوگوی جدید ساختهام تا برای بازیکنان تازهوارد، شروع این فرنچایز سادهتر باشد.
نومورا همچنین در مورد پایان و نتیجهگیری روایت اصلی این سری صحبت کرد. او خاطرنشان کرد که Kingdom Hearts IV در کنار تغییرات گفته شده، کماکان در یک مسیر روایی و داستانی حرکت میکند. همچنین، به جمله معروف سورا از بازی اول در رابطه با واقعی بودن یا نبودن هر چیزی که او میبیند نیز پاسخ داده خواهد شد، بنابراین طرفداران قدیمی هم میتوانند همچنان از داستان این بازی لذت ببرند.