Ghost of Yōtei اجازه میدهد بازیکنان کنترل بیشتری روی داستان داشته باشند

در گفتوگو با نیویورک تایمز، توسعهدهندگان Ghost of Yōtei اعلام کردند که این بازی به پلیرها اجازه میدهد کنترل بیشتری بر داستان شخصیت اصلی داشته باشند. بازی Ghost of Tsushima نیز دارای برخی عناصر انتخاب بود، اما به نظر میرسد Sucker Punch در تلاش است تا آن را به صورت گستردهتر روی Ghos of Yotei اعمال کند.
مدیر خلاق استودیو، جیسون کونل (Jason Connell) افزود که استودیو در تلاش برای جلوگیری از افتادن در دام ارائه محتوای تکراری در یک محیط جهان باز است، چیزی که Ghost of Tsushima اغلب با پرندگان طلایی، روباهها و موارد دیگر مورد انتقاد قرار گرفت. وی در این باره گفت:
یکی از چالشهای ساخت بازی جهان باز، ماهیت تکراری و انجام کارهای مشابه است. ما میخواهیم در آن تعادل برقرار کنیم و تجربهای منحصر به فرد ارائه دهیم.
Ghost of Yotei در سال ۲۰۲۵ برای PS5 عرضه خواهد شد.