Black Myth: Wukong تنها یک درجه سختی واحد خواهد داشت

سازندگان Black Myth: Wukong به تازگی اعلام کردهاند که میخواهند بازیکنان پس از بارها تلاش، سرانجام بهترین روش مبارزه را برای هر نبرد کشف کنند.
استودیوی Game Science، سازنده بازی موردانتظار Black Myth: Wukong، در تلاش است تا این بازی را از عناوین سولزلایک (Soulslike) دیگر جدا کند. اگرچه این عنوان به طور کامل در ژانر سولزلایک قرار نمیگیرد، اما اشتراکات زیادی با این سبک محبوب دارد.
یکی از بارزترین شباهتها، وجود تنها یک درجه سختی در بازی است. برخلاف بسیاری از عناوین موجود در بازار که گزینههای مختلف سختی را ارائه میدهند، Black Myth: Wukong سطح چالشی واحد و ثابت دارد که به سادگی قابل گذر نخواهد بود. به گفته تیم سازنده، این تصمیم با هدف ایجاد تجربهای چالشبرانگیز و درگیرکننده برای تمام بازیکنان اتخاذ شده است.
تعهد سازندگان به ارائه تجربهای چالشبرانگیز و نفسگیر باعث میشود که در آن بازیکنان مجبور به تسلط بر مکانیکهای بازی و غلبه بر موانع دشوار از طریق مهارت و استراتژی خود شوند.
در طول بازی، با دشمنان سرسخت و باسهای قدرتمند روبهرو خواهید شد که نیازمند آزمون و خطای فراوان هستند. درست مانند بازیهای سولزلایک، مرگهای متعددی در انتظار شماست تا زمانی که بهترین استراتژی برای غلبه بر هر باس را کشف کنید.
استودیوی Game Science میگوید:
شما نمیتوانید درجه سختی را تغییر دهید، اما درجه سختی در طول بازی ثابت باقی نمیماند. فلسفه ما این است که بازیکنان مانند یک قهرمان مبارزه کنند. در هنگام توسعه بازی، مجبور به گرفتن تصمیمات دشواری شدیم. روشی که انتخاب کردیم این بود که بازیکنان تلاش زیادی داشته باشند تا بعد از هر نبرد، بتوانند بهترین روش مبارزه برای آن نبرد خاص را کشف و از طریق تلاش و ممارست بر سختیها غلبه کنند.
بازی Black Myth: Wukong در تاریخ ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) برای پلی استیشن ۵ و PC عرضه خواهد شد. این بازی همچنین برای ایکس باکس سری ایکس/اس نیز در دست ساخت قرار دارد، اما هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.