گزارش: اطلاعات جدیدی از Assassin’s Creed Infinity منتشر شد

جزئیات مربوط به Assassin’s Creed Infinity برای اولینبار توسط جیسون شرایر (Jason Schreier) در روزنامه بلومبرگ (Bloomberg) و طی یک گزارش اختصاصی در سال ۲۰۲۱ منتشر شد.
یوبیسافت (Ubisoft) از آن زمان چند نکته کوچک در مورد Assassin’s Creed Infinity را فاش کرده؛ اما اینکه هاب جدید دقیقاً شامل چه چیزی میشود، تاکنون مشخص نبود. اساساً Assassin’s Creed Infinity مرکز اصلی این فرنچایز است که بازیهایی از جمله Red ،Hexe و Invictus در آنجا عرضه خواهند شد. ویدیوی نمایشی ارائه شده به اینسایدرها نشان میدهد که در عرض چند ثانیه، میتوان از هاب Infinity به Assassin’s Creed Red منتقل گشت و بازی را از جایی که متوقف شده بود ادامه داد؛ یعنی لازم نیست پس از بازگشت به هاب، بازیها را به صورت مجدد راهاندازی کنید.
تمرکز اصلی Infinity روی ارائه خدمات سرویس محور خواهد بود که همگی از طریق داستان زمان حال سری Assassin’s Creed روایت میشوند. برای شروع، Infinity همزمان با Red عرضه خواهد شد و شامل چندین ویژگی خواهد بود که از یک محصول سرویس محور انتظار دارید. The Exchange فروشگاهی خواهد بود که به بازیکنان این فرصت را میدهد تا لوازم تزئینی درون بازی را به صورت روزانه و هفتگی برای دو قهرمان بازی Red، یعنی Naoe و Yasuke، خریداری کنند. علاوه بر The Exchange، هاب Infinity دارای ویژگی «همگامسازی (Synchronisation)» است که به بازیکن اجازه میدهد برای هر قهرمان به «پروژهها (Projects)» دسترسی داشته باشد.
برای توضیح آنها به سادهترین شکل ممکن، باید بگویم پروژهها «مسیرهای نبرد» کوچکی هستند که روایتی در پشت آنها وجود دارد و به بازیکنان امکان کسب جوایز مختلفی را ارائه میدهند. پروژهها به طور مداوم در سراسر Infinity اضافه میشوند که عمدتاً بر روی DLC و نسخههای جدید بازی تمرکز میکنند؛ یا حتی به عنوان وسیلهای برای حفظ علاقه بازیکنان در هنگام کمبود محتوای جدید.
مشخص است که استراتژی فعلی یوبیسافت با Infinity این خواهد بود که هر دو سال یکبار، یک بازی اصلی را با تجربههای کوچکتر منتشر کند. Red برای اواخر امسال برنامهریزی شده است؛ همراه با Invictus (یک پیشنهاد چندنفره برای سال ۲۰۲۵). همچنین عنوان Hexe را نیز برای سال ۲۰۲۶ خواهیم داشت. Hexe به عنوان تاریکترین بازی Assassin’s Creed تاکنون توصیف شده است و برای اولینبار پس از Assassin’s Creed Chronicles: China در سال ۲۰۱۵، از یک قهرمان زن اصلی (که در حال حاضر السا (Elsa) نام دارد) بهره خواهد برد.
پروژههای دیگر عبارتند از Obsidian (ریمیک Black Flag)، Nebula (مستقر در هند، امپراتوری آزتک و مدیترانه)، Raid (یک بازی مشترک ۴ نفره رایگان که PvE بوده)، Echoes (یک عنوان چندنفره دیگر) و یک Assassin’s Creed Remake ناشناخته که همگی قرار است تا پایان این دهه منتشر شوند.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات سایت به ما اطلاع دهید.
منبع: Insider Gaming