کمپانی Remedy پروژه Kestrel را با هدف تمرکز روی بازیهای دیگر لغو میکند

کمپانی Remedy Entertainment، به تازگی لغو پروژه “Kestrel” را تایید کرده است. این قدمی خواهد بود تا کمپانی مذکور بر روی توسعه بازیهای دیگری تمرکز کند.
با اینکه اطلاعات کمی از پروژه “Kestrel” منتشر شده بود، میدانستیم که قرار است در قالب یک بازی مولتی پلیر رایگان عرضه شود ولی هیچگاه، از مراحل مفهومی خارج نشد. در نوامبر سال ۲۰۲۳، کمپانی Remedy، وضعیت ساخت پروژه Kestrel را، که آن زمان Vangaurd نامیده میشد، ارزیابی کرد و یک تغییر اساسی در پروژه مذکور به انجام رساند. حالا با انتشار بیانیه رسمی، مشخص شد که این پروژه به طور کامل کنار گذاشته شده است.
پروژه Kestrel که با تامین مالی مشترک کمپانی Tencent شکل گرفته بود، محقق نخواهد شد. با گفتن این موضوع، Remedy تایید کرد که توسعهدهندگانی که در ساخت این بازی فعالیت میکردند، دوباره برای پروژهای دیگر منتقل میشوند و اخراجی در کار نخواهد بود. به دنبال این تغییر، نیازهای استخدامی کلی شرکت کاهش مییابد.
ترو ویرتالا (Tero Virtala)، مدیر کمپانی Remedy، با انتشار بیانیهای بلند گفت:
پروژه Kestrel، پتانسیل خود را نشان داده بود ولی هنوز در مراحل کانسپت اولیه به سر میبرد. پروژههای دیگر ما به خوبی پیشرفت کردهاند و به مراحل بعدی توسعه میروند و اگر تمرکز خود را روی آنها بگذاریم، برایمان مفید خواهد بود. میتوانیم توسعهدهندگان با استعداد پروژه Kestrel را به پروژههای دیگری اختصاص بدهیم و سازوکار پشتیبانی ما، تمرکزی ویژه روی عملکردشان خواهد داشت.
این راهی دیگر بود تا اطمینان دهیم پروژههای دیگر ما به خوبی در حال پیشرفت هستند. از تیم توسعهدهنده Kestrel تشکر میکنم. اگرچه ما تصمیم گرفتیم این پروژه را برای مزایای گستردهتری در Remedy، متوقف کنیم، تیم ما کار خوبی انجام داده و درسهای ارزشمندی در اختیارمان گذاشته است. از Tencent نیز تشکر میکنم که بسیار حرفهای و حمایتگر بودند.
چند روز پیش، کمپانی Remedy، اطلاعات جدیدی را از روند توسعه چند پروژه خود همانند، ریمیک عناوین Max Payne، بازی Control 2 و بازی مرموز Condor به اشتراک گذاشته بود.