اخبار بازی

میازاکی در مورد ریمیک Bloodborne و مزایای صبر کردن برای سخت‌افزار جدید صحبت می‌کند

گیمفا

در مصاحبه‌ای با یوروگیمر، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس و کارگردان استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) در مورد ریمیک بازی Bloodborne و مزایای صبر کردن برای سخت‌افزارهای جدید صحبت کرده است.

میازاکی در این باره گفت:

این [Bloodborne] عنوانی است که درست در حد و اندازه اشتیاق طرفدارانمان، برایمان عزیز است. این من را بسیار خوشحال می‌کند که همچنان مردم نسبت به این بازی شور و شوق دارند.

اما آیا بهره بردن یک ریمیک از سخت‌افزار جدیدتر واقعیت دارد؟ به عنوان مثال، سونی دو نسل برای عرضۀ ریمیک Demon’s Souls صبر کرد و جهشی خارق‌العاده را دیدیم. میازاکی در این باره توضیح داد:

من فکر می‌کنم یک سخت‌افزار جدید مطمئناً بخشی از ارزش ریمیک‌ها را تعیین می‌کند. چیزهایی که در نسل‌های قبلی نمی‌توانستید به آن‌ها دست پیدا کنید، راه‌هایی که برای بروز برخی خلاقیت‌ها وجود نداشت، حالا قابل انجام می‌شوند. اما همه چیز هم به این موضوع ختم نمی‌شود. من فکر می‌کنم از نگاه یک پلیر و مخاطب، سخت‌افزار مدرن همچنین به پلیرهای بیشتری اجازه می‌دهد تا از بازی‌های ویدیویی لذت ببرند. بنابراین، به عنوان یک گیمر باور دارم که دسترسی‌پذیری هم اهمیت دارد. فکر می‌کنم این موضوع نیز یک امر کلیدی در آوردن بازی قدیمی به پلتفرم جدید محسوب می‌شود.

در مورد Bloodborne باید به سادگی بگویم که شور و اشتیاق حول آن را دوست دارم، زیرا عنوانی است که خاطرات مشخص و ویژه‌ای از آن در ذهن من و دیگر همکارانم در فرام‌سافتور وجود دارد. وقتی صدای این طرفداران هیجان‌زده و پر اشتیاق را می‌شنوم، قطعاً احساس هیجان می‌کنم و بسیار از این قضیه خوشحالم.

نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا