مدیر نینتندو: گرافیک تنها راه رسیدن به واقعگرایی نیست

یکی از مدیران شرکت نینتندو در مصاحبهی جدید خود اظهار داشت که گرافیک تنها راه رسیدن به واقعگرایی نخواهد بود.
بازیهای ویدیویی اغلب کارهای خارقالعادهای انجام میدهند و بازیکنان را به دنیایی فراتر از تصورمان میبرند و به ما اجازه میدهند که آنها را تجربه کنیم. چیزی که گیمرها به طور مداوم در تجربیات خود به دنبال آن هستند، حس واقعگرایی است.
بازیکنان میخواهند داستانی که تجربه میکنند، طوری باشد که واقعی به نظر میرسد. ارتقای گرافیک یکی از راههایی است که بسیاری از توسعهدهندگان برای این کار انجام میدهند. با این حال تاکاشی تزوکا (Takashi Tezuka)، مدیر نینتندو، توضیح میدهد که این تنها راه برای دستیابی به یک اثر واقعگرایانه نیست.
تزوکا در این باره میگوید:
من فکر نمیکنم که ما باید به دنبال احساس موفقیت صرفاً بر اساس واقعگرایی بازی باشیم.
او سپس در ادامه توضیح داد که بازیهایی مانند Super Mario Bros. Wonder حس واقعگرایی و باورپذیری را در واکنش شخصیتها به دنیای اطراف ایجاد میکنند. به گفتهی وی حتی اگر ماریو به صورت کارتونی باقی بماند، نشان دادن احساسات، توضیحات و موارد دیگر از تعامل بازیکن و همچنین غوطهور شدن را ایجاد میکند.
آیا شما با صحبتهای مدیر نینتندو موافق هستید؟ لطفاً نظرات خود را به اشتراک بگذارید.