سونی از خالق The Last of Us به علت ویرایش بیش از حد مصاحبه اخیر عذرخواهی کرد

سونی بهتازگی مصاحبهای که نیل دراکمن (Neil Druckmann) در آن حضور داشت را به علت عدم مطابقت با گفتههای او پاک کرده است. در واکنش به رسانههای اجتماعی، خالق بازی The Last of Us، نظرات ویرایش نشده خود را به اشتراک گذاشته بود.
هفته گذشته، سونی مصاحبهای را از نیل دراکمن منتشر کرد که در آن گفت اثر بعدی استودیوی Naughty Dog، درک جامعه بازیکنان را از بازیها تغییر خواهد داد.
هر چند، دراکمن در رسانههای اجتماعی اعلام کرد که صحبتهای او به منظور انتقال عقیده و نظر سونی، به شدت ویرایش شده بودند تا حدی که موضوع اصلی نادیده گرفته شد:
متاسفانه در مصاحبه اخیرم با سونی، به علت ویرایش سنگین، برخی از کلمات، زمینه و منظور صحبتهایم درست منتقل نشدند.
حالا پیامی از سوی Sony Group Portal منتشر شده است که آن را در ادامه میخوانید:
در بررسی مجدد مصاحبهای که اخیرا با نیل دراکمن داشتیم، به چندین مانع و خطا برخوردیم که مانع انتقال مفهوم صحبتهای او شده بودند (از جمله موضوعاتی پیرامون انیمیشن، تکنولوژی، هوش مصنوعی و پروژههای آینده).
ما از نیل بهخاطر انتقال نادرست صحبتهایش و پیامدهای منفیای که این مصاحبه برای او و تیمش داشت، عذرخواهی میکنیم. با هماهنگی Naughty Dog و Sony این مصاحبه را حذف کردیم.
البته، برای تیمهای مختلف موضوع عجیبی نیست که نقل قولها را برای وضوح و اختصار ویرایش کنند، ولی اینکه بدین شکل، به شفافسازی صحت کلمات گفته شده پرداخته شود، تا حدودی عجیب است.
سال گذشته، نیل دراکمن گفته بود که بازی بعدی Naughty Dog نزدیک به زمان عرضهاش رونمایی خواهد شد تا دیگر برای ایجاد تعادل بین زندگی و کار، با مشکلی مواجه نشوند.