سازنده Cyberpunk 2077 حل مشکلات بازی را بزرگترین دستاورد سیدی پراجکت میداند

Cyberpunk 2077 یکی از معدود بازیهایی است که از یک وضعیت فاجعه بیرون آمد و دوباره اوج گرفت.
این بازی نقشآفرینی که در ابتدا به عنوان یکی از بدترین بازیهای اواخر سال ۲۰۲۰ شناخته میشد، اکنون به خاطر جهان باز، روایت داستانی و خروجی بصری فوقالعادهاش شهرت دارد، اما از ابتدا اینگونه نبود. پشتکار و عزم راسخ استودیوی CD Projekt Red تیم را تا انتها سر پا نگه داشت. در حالی که پیرامون این بازگشت در مناسبتهای مختلف صحبت شده، یکی از سازندگان بازی اخیراً ادعای جسورانهای کرده است.
پاول ساسکو (Powell Sasko)، طراح ارشد ماموریتهای Cyberpunk 2077، در مصاحبهای با Dualshockers، بار دیگر به مسیر ساخت و ساز آخرین بازی نقشآفرینی این تیم اشاره کرد.
آقای ساسکو گفت:
میتوانم بگویم که این قطعاً چالشبرانگیزترین دستاوردی بود که به آن رسیدیم.
وقتی از او پرسیده شد که آیا این بازگشت، بزرگترین دستاورد تیم است، ساسکو به سرعت موافقت کرد. با این حال، او به مشکل بزرگ بازی در زمان عرضه هم اشاره کرد.
استودیوی CD Projekt Red علاوه بر Cyberpunk 2077، برای بازی The Witcher 3 که ۹ سال پیش معیاری جدید برای بازیهای نقشآفرینی جهانباز تعیین کرد، شناخته میشود. با این حال، این توسعهدهنده میگوید که بازگرداندن اعتبار بازی آخر این استودیو دستاورد بزرگتری بوده است.
نکتهی جالب این است که ساسکو اشاره کرد که اگر Cyberpunk 2077 در وضعیت فعلیاش عرضه میشد، او The Witcher 3 را دستاورد بزرگتری میدانست.
بنابراین، این توسعهدهنده تأکید کرد که مبارزهی سخت و شرایط غیرممکن، این دستاورد را به چیزی فراتر از هر چیز دیگری که تیم در گذشته به آن رسیده، تبدیل کرده است.