اخبار بازی

راکستار در گذشته روی یک بازی زامبی و بقا محور کار کرده است

گیمفا

قبل از اینکه توسط راکستار نورث (Rockstar North) حذف شود، توسعه‌دهنده سابق، اوب ورمیج (Obbe Vermeij)، فاش کرد که راکستار زمانی در حال کار بر روی یک بازی زامبی و بقا محور در جزیره‌ای دورافتاده از اسکاتلند بوده است.

در یک پست وبلاگی که هم‌اکنون حذف شده، ورمیج به طور مفصل درباره برنامه تولید یک بازی زامبی محور با استفاده از کدهای Vice City صحبت کرده، مفهومی که طبق گزارشات، در سال ۲۰۰۲ و توسط راکستار نورث در دست توسعه بوده است.

ورمیج نوشت که هنرمندان راکستار نورث می‌خواستند یک بازی از زامبی‌ها تولید کنند، زیرا «با اینکه نمی‌دانم چرا و چگونه، اما هنرمندان زامبی‌ها را دوست دارند». او توضیح داد که هدف این بوده که کدهای Vice City را گرفته و آن را تغییر شکل دهند و در نهایت، یک بازی زامبی محور ایجاد کنند که در جزیره‌ای اسکاتلندی، متروکه، وهم‌آور و تحت حملات مداوم زامبی‌ها جریان داشته باشد.

گفته می‌شود که بازیکن باید از وسایل نقلیه برای عبور از جزیره استفاده می‌کرد و حرکت مداوم کلید بقا بوده است و همین موضوع، سوخت را به منبعی ارزشمند تبدیل می‌کرده که بازیکن باید دائماً به دنبال آن باشد. ظاهراً این کانسپت پشتوانه‌ای نداشت زیرا همه فکر می‌کردند که «بیش از حد افسرده‌کننده» خواهد بود و در عوض، آن‌ها به سراغ عنوان بعدی GTA رفتند که در نهایت به GTA: San Andreas تبدیل شد.

البته، تقریباً یک دهه بعد، مفهوم یک بازی زامبی و بقا محور دوباره از سوی راکستار ظاهر شد، به شکل بستۀالحاقی بازی Red Dead Redemption، یعنی Undead Nightmare.

نظر شما در این باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا