دنباله Cyberpunk 2077 ممکن است دارای یک روایت شاخهدار کامل باشد

به نظر میرسد که شرکت سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) قصد دارد در دنبالهی Cyberpunk 2077 بر خلاف نسخهی اول از یک روایت کاملاً منشعب و شاخهبندی شده استفاده کند.
در جریان اپیزود دوم پادکست AnsweRED Podcast، سیدی پراجکت رد در مورد تضاد بین شخصیت Geralt در سری The Witcher صحبت کرد. در حالی که او در این مجموعه و شخصیت V در Cyberpunk 2077 کاراکترهای تعریف شده هستند، اما همه چیز میتواند به صورت یک روایت شاخهدار ارائه شود. فیلیپ وبر (Philip Weber)، کارگردان بخش داستانی، میگوید که در Cyberpunk 2077 عناصری مانند مسیرهای زندگی وجود دارد که به شما این نوید را میدهد که یک روایت منشعب با شخصیتهای مختلف داشته باشید و این نمونهای از چیزی است که تیم سازنده دوست دارد آن را در دنبالهی بازی مذکور بهبود بخشد.
به گفته وبر، Cyberpunk 2077 به شیوهای بسیار خاص آغاز میشود. در حالی که شما می توانید یک Nomad، یک Corpo، یک Kid خیابانی باشید، این انتخاب از Life Path تمایل دارد در عقب قرار گیرد؛ زیرا هر سه شاخه بعد از مقدمه با هم همگرا می شوند. سپس مواقعی وجود دارد که میتوانید یک دیالوگ انتخاب کنید که با مسیر زندگی (Life Path) انتخابی شما مطابقت دارد. او اشاره کرد که با نگاهی به گذشته، با توجه به تجربه و زمان بیشتر، تیم توسعه آن را کمی کمتر از نحوه اجرای آن در Cyberpunk 2077 قرار میدهد.
همچنین Błażej Augustynek، طراح ماموریتهای Cyberpunk 2077 میگوید روشی که Life Path در بازی انجام میدهد، مانند این است که شما از یک مسیر خاص آمدهاید و آن نوع زندگی به پایان رسیده است. این مربوط به گذشته است و اکنون شما در حال یک زندگی جدید هستید که در مقدمه به پایان میرسد و سپس باید با عواقب آن کنار بیایید.
یک روایت شاخهای و منشعب بیشتر شبیه به بازیهایی مانند Disco Elysium یا Baldur’s Gate 3 که در آن انتخابهای شما در روایت کلی اهمیت دارند، مطمئناً دنبالهای جذابتر برای Cyberpunk 2077 میسازد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از نسخهی بعدی Cyberpunk 2077 وجود ندارد. سیدی پراجکت رد چندی پیش اعلام کرد که بازی در مراحل ابتدایی توسعه و طرح مفهومی قرار دارد.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: TwistedVoxel