تیک تو انتظار دارد عرضه Call of Duty روی گیم پس برای مدتی تعداد مشترکین آن را افزایش دهد

استراوس زلنیک (Strauss Zelnick)، مدیرعامل شرکت تیک-تو، میگوید که قرار دادن عنوانی مانند Call of Duty روی سرویس گیم پس باعث میشود حداقل برای مدتی، مشتریان بازیهای ویدیویی به این سرویس اشتراکی روی بیاورند.
تیک-تو از طریق عرضه عناوین قدیمی خود، از سرویسهای اشتراکی مختلف حمایت میکند، اما هنوز یک بازی AAA جدید را روز عرضه به سرویسها نیاورده است و چندان با این ایده موافق نیست. زلنیک در سال ۲۰۲۲ حول این موضوع گفته بود:
این برای ما چندان منطقی نیست، زیرا اگر از حیث اقتصادی صحبت کنیم، ما معتقد نیستیم که مشتریان آمادگی پرداخت برای سرویسهای اشتراکی را داشته باشند و ما نمیتوانیم این ریسک را متحمل بشویم.
اما با سرمایهگذاری و تمرکز حداکثری ایکس باکس روی گیم پس و عرضۀ Call of Duty: Black Ops 6 روی این سرویس در روز عرضه، آیا زلنیک اعتقاد دارد رویکرد مشتریان تغییر خواهد کرد؟ زلنیک در این باره گفت:
من فکر میکنم ارائۀ یک بازی پریمیوم پرچمدار روی سرویس اشتراک در روز عرضه، مشتریان را به سمت سرویسهای اشتراکی سوق خواهد داد، حداقل برای مدتی. با این وجود، چنین اتفاقی رویکرد ما را تغییر نخواهد داد، زیرا تصمیماتی منطقی اتخاذ میکنیم.
گفتوگوی زلنیک با وبسایت GamesIndustry.biz درست بعد از گزارش مالی اخیر شرکت تیک-تو رخ داد؛ گزارشی که مشخصاً نشان میداد که این شرکت طی سه ماه اخیر رشد داشته است. با این وجود، امسال برای تیک-تو بسیار خلوت و آرام سپری میشود. GTA Online و NBA 2K به مانند سالهای گذشته رشد نداشتهاند که البته به لطف موفقیتهای تیک-تو در بازیهای موبایل، این عدم رشد جبران شده است.