توسعهدهندگان Battlefield 2042 به نظر سازندگان محتوا در ساخت بازی توجهای نکردند

Battlefield 2042 در ماههای اخیر پیشرفتهایی داشته، اما هنوز به سطح بهترین بازیهای این سری نمیرسد. به تازگی یکی از دلایل ضعف این بازی مشخص شده است.
دلایل اصلی این واکنشهای منفی، فقدان تخریب پویا، تغییرات در سیستم کلاس و تمرکز بر عناصر تیراندازی قهرمانمحور بود. به تازگی یکی از دلایل احتمالی این انحراف از مسیر اصلی مشخص شده است. در طول توسعه، استودیوی DICE برای دریافت مشاوره در مورد بازی، حدود ۶۰ تا ۱۰۰ سازنده محتوا را استخدام کرد؛ اما گفته میشود به هیچ یک از آنها توجهای نکرده است.
سازندگان محتوا معمولاً به عنوان صدای جامعه بازی عمل کرده و در انتقال پیام به توسعهدهندگان کمک میکنند. استریمر معروف، Shroud، در یک استریم زنده در توییچ (Twitch) فاش کرد که DICE حتی به یک کلمه از حرفهای سازندگان محتوا گوش نداده است. او به یاد میآورد که DICE چگونه در طول توسعه به سراغ تیمی حدوداً ۶۰ تا ۱۰۰ نفره از سازندگان محتوا رفت. آنها مشاورههای زیادی انجام دادند؛ اما Shroud در نهایت از عدم تأثیرگذاری آنها بر محصول نهایی ناامید شد. Shroud گفت:
آنها به هیچ چیز ما گوش ندادند؛ حتی یک کلمه!
Shroud با اینکه به نام مشخصی اشاره نکرد، اما جامعه بزرگی از سازندگان محتوا در اطراف Battlefield وجود دارد. نامهایی مانند JackFrags و LevelCapGaming به ذهن خطور میکنند؛ بنابراین اگر آنها تا حدودی در مشاوره دخیل بوده باشند، تعجبآور نخواهد بود. Shroud سپس این سوال را مطرح کرد که اگر DICE قصد اجرای بازخوردها را نداشت، چرا اصلا سازندگان محتوا را استخدام کرد؟ او تاکید نمود که سازندگان محتوا برای امرار معاش بازی میکنند؛ بنابراین حرف آنها باید وزن بیشتری میداشت. در کل، این استریمر از وضعیت مورد بحث کاملاً سرخورده به نظر میرسید.