اخبار بازی

توسعه‌دهنده Astro Bot در ابتدا قصد داشت آن را به صورت جهان باز بسازد

گیمفا

استودیوی Asobi در نهایت تصمیم گرفت بازی Astro Bot را به صورت مرحله‌ای بسازد تا تنوع بیشتری وارد گیم‌پلی شود.

بازی مورد انتظار Astro Bot، که به‌زودی و در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود، مراحل متنوع زیادی خواهد داشت. استودیوی Team Asobi، بارها روی تنوع این عنوان پلتفرمر تاکید داشته است. با این حال، اگر اوضاع کمی متفاوت پیش می‌رفت، ممکن بود اثر کاملاً متفاوتی ساخته شود.

نیکولاس دوست (Nicholas Doucet)، کارگردان خلاق بازی Astro Bot و مدیر استودیوی Asobi، اظهار داشت در ابتدا نمی‌دانستند که این عنوان باید یک پلتفرمر جهان باز باشد یا خیر.

در مصاحبه با مجله EDGE، نیکولاس دوست گفت در نهایت تصمیم گرفتند تا عنوان مذکور را مبتنی بر مراحل مختلف بسازند چرا که به این صورت، تسلط بیشتری روی تنوع بازی داشتند.

با توجه به نمایش‌های Astro Bot، به‌نظر می‌رسد با مراحل متنوع زیادی روبه‌رو باشیم. بیش از ۸۰ مرحله در چندین کهکشان مختلف، ۷۰ نوع دشمن، بیش از ۳۰۰ ربات برای نجات دادن و مراحل سخت‌تر اختیاری در این عنوان گنجانده شده‌اند.

بازی Astro Bot در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا