تاد هاوارد: The Elder Scrolls 6 یک شبیهساز جهان فانتزی است

تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان عنوان مورد انتظار The Elder Scrolls 6، در صحبتهای جدید خود این بازی را یک شبیهساز دنیای فانتزی توصیف کرده است.
بازی The Elder Scrolls 6 اولین بار در رویداد E3 2018 معرفی شد و تا به امروز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. در اواسط سال گذشتهی میلادی اعلام این اثر نقشآفرینی از فاز پیشتولید خارج و وارد پروسهی تولید کامل گردیده است. تاد هاوارد بهتازگی در مصاحبهی جدید خود توضیحاتی را در مورد این بازی ارائه داد.
هاوارد در مصاحبه با وبسایت The Telegraph، توضیح مختصری را در مورد The Elder Scrolls 6 ارائه کرد. وی در این باره گفت:
ما می خواهیم این پروژه نقش یک شبیهساز دنیای فانتزی را ایفا کند و با توجه به زمان سپری شده راههای مختلفی برای انجام آن وجود دارد. من Starfield را دوست دارم و در حالی که احساس میکنم تجربهای بسیار بزرگتر از آن چیزی است که بیشتر مردم به آن اعتبار میدهند، اما در عین حال موافقم که به چند اصلاح نیاز دارد. بنابراین امیدواریم در ساخت The Elder Scrolls 6 از آن درس بگیریم.
The Elder Scrolls 6 همانند بازی Starfield از موتور Creation Engine 2 استفاده میکند. تاد هاوارد در این خصوص افزود:
تکنولوژی Creation Engine 2 برای هر دو عنوان Starfield و The Elder Scrolls 6 ساخته شده است. خوب است که فکر کنیم The Elder Scrolls 6 هنوز در مرحله طراحی قرار دارد. اما ما در حال بررسی فناوری هستیم و با خود میگوییم: «آیا این تکنولوژی میتواند از عهدهی کارهایی را که میخواهیم در بازی انجام دهیم، برآید؟» هر بازی دارای مجموعهای از فناوریهای جدید خواهد بود و The Elder Scrolls 6 تعدادی افزودنی در Creation Engine 2 خواهد داشت که بازی به آن نیاز دارد.
نظر شما در این باره چیست؟