برادران وارنر عملکرد ضعیف Suicide Squad را عامل کاهش ۴۱ درصدی درآمد بخش گیمینگ خود میداند

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League بار دیگر از سوی برادران وارنر (Warner Bros) به عنوان عامل افت قابل توجه درآمد بخش گیمینگ این کمپانی شناخته شد.
عوامل مختلفی در شکست بازی Suicide Squad نقش داشتهاند که گیمپلی و داستان را میتوان از جمله موارد مهم برشمرد. در حالی که جامعه بازیکنان از اثر سرویس محور استودیوی راکستدی (Rocksteady) استقبال نکردند، برادران وارنر نیز از عملکرد آن ناراضی بوده است.
وارنر پس از اینکه Suicide Squad را عامل ضرر ۲۰۰ میلیون دلاری این شرکت در سه ماهه قبل دانست، بار دیگر از این بازی به عنوان دلیل اصلی درآمد کمتر از حد انتظار خود در سه ماهه اخیر نام برد. طبق گفته برادران وارنر، درآمد بخش گیمینگ این کمپانی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۴۱ درصد کاهش یافته است.
گزارش مالی برادران وارنر در سه ماهه دوم ۲۰۲۴
این شرکت بیان میکند که شکست Suicide Squad با موفقیت Hogwarts Legacy مقایسه میشود که در مدت مشابه در سال گذشته عملکرد فوقالعادهای برجای گذاشت. از آنجایی که Hogwarts Legacy پرفروشترین بازی سال ۲۰۲۳ بود، مقایسه آن با هر عنوان دیگری دشوار است.
عملکرد Suicide Squad: Kill the Justice League به قدری ضعیف بود که وارنر نتایج بخش گیمینگ خود را پایینتر از حد پیشبینی کرد. این ضرر ممکن است نشاندهنده یک مشکل بزرگتر در Warner Bros Discovery باشد.
محتوای جدید Suicide Squad نیز در جذب بازیکنان تاثیرگذار نبوده است.
این کمپانی مجموعا در سه ماهه گذشته نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار ضرر کرد و هیچ یک از مهمترین بخشهای آن در مقایسه با سال ۲۰۲۳ سودآور نبودند. هر دو بخش تلویزیون و فیلم ضررهایی را تجربه کردند. البته ممکن است این وضعیت در آینده با فیلمهای بزرگی مانند Superman: Legacy و The Batman Part 2 تغییر کند.
این آمار نشان میدهد که چرا برادران وارنر به دنبال فروش بخشی از کسب و کار گیمینگ خود است. با توجه به گزارش ارائه شده، این امر ممکن است خیلی زود به واقعیت تبدیل شود. از سوی دیگر، بازی Suicide Squad در ماه گذشته آخرین آپدیت خود را دریافت کرد. این بهروزرسانی چندان به جذب بازیکنان کمک نکرد و روند ناامیدکننده بازی ادامه یافت.