بازی Wolverine شامل ویژگی آسیبدیدگی و احیای واقعگرایانه میشود

همانطور که میدانید، قابلیت اصلی شخصیت ولورین، التیام و احیای آسیبدیدگیها است. با توجه به اطلاعات فاش شده از Marvel’s Wolverine، این عنوان شامل مکانیک آسیبدیدگی و احیای در لحظه میشود.
ما در ویدیوهای لو رفته از طریق هک اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) این ویژگی را ندیدیم، اما به نظر میرسد که در یکی از اسلایدها، مطرح شده است. البته، این اولین باری نیست که چنین مکانیکی را شاهد خواهیم بود. ولورین در بازی X-Men Origins شامل چنین سیستمی میشد که حالا گویا منبع الهام بازی جدید اینسامنیاک است. با وجود این که X-Men Origins بودجۀ کلانی نداشت، اما سیستم احیای آن بسیار پرجزئیات بود. ولورین حتی میتواند از انفجارهای بزرگ نیز جان سالم به در ببرد چرا که از درون التیام مییابد و وجود چنین سیستمی منطقی و ضروری به نظر میرسد.
از آنجایی که Marvel’s Wolverine قرار است به مانند God of War 2018 دوربین از روی شانه داشته باشد، احتمالاً حتی شاهد سیستم احیای پرجزئیاتتری باشیم.
تمامی این اطلاعات به مبارزات خشنتر، تجربهای غوطهورانه و به طور کلی ارائۀ بازی به عنوان یک پرچمدار گرافیکی اشاره دارند.
Marvel’s Wolverine برای PS5 مراحل توسعه را طی میکند.