بازی Mandalorian لغو شده استودیوی Respawn شامل محیطهای وسیع و هاب مرکزی میشد

بازی Star Wars Mandalorian لغو شدۀ استودیوی Respawn که در ژانر شوتر اول شخص قرار داشت و شامل یک مندلورین میشد، قرار بود حاوی یک هاب مرکزی، سناریوهای مبارزاتی سریع و یک هاب (Hub) مرکزی باشد.
تام هندرسون (Tom Henderson)، منبع داخلی مشهور، اعلام کرد که در این عنوان پلیرها کنترل یک جایزهبگیر مندلورین را برعهده میگرفتند، اما نه آن شخصیتی که در سریال دیزنی دیدیم. این عنوان شامل یک هاب مرکزی به نام The Den نیز میشد که پلیرها به آپگرید ترمینال، زرهها، سفینه و سلاحهای خود میپرداختند.
اگرچه این عنوان قرار بود در قالب مراحل خطی روایت بشود، اما شامل محیطهای وسیع پُر از رمز و راز نیز میشد. همچنین، علاوه بر وجود یک جتپک در بازی، قرار بود «تمامکنندههایی» شبیه به سری DOOM نیز در بازی وجود داشته باشند تا هیجان بیشتری به پلیرها انتقال یابد.
این بازی لغو شده علاوه بر دشمنان جایزهبگیر و گنگهای خلافکار، شامل Stormtrooperهایی بسیار خطرناکی میشد که سلاحهای مختلفی مانند شاتگان، اسنایپر و … را در چنته داشتند. مبارزات در این اثر قرار بود بسیار سریع باشند و پلیرها در انتهای مراحل با یک باس روبهرو میشدند.
هندرسون متذکر میشود که این پروژه اگرچه چندین سال دیگر میبایست مراحل توسعه را طی کند، اما باز هم مدت زیادی در دست ساخت بوده و یک ورتیکال اسلایس (گیمپلی آماده از یک مرحله) از آن تهیه شده است.