اخبار بازی

بازی It Takes Two در ابتدا قرار بود مضمون تاریک‌تری داشته باشد

گیمفا

تصاویر مفهومی اولیه از It Takes Two نشان می‌دهد که این بازی در ابتدا قرار بوده است از مضمون و لحن تاریک‌تری برخوردار باشد.

بازی It Takes Two به لطف مکانیک‌های جذاب کواپ توانست موفقیت‌های زیادی را برای استودیوی Hazelight و کارگردان بازی، Josef Fares، به ارمغان آورد. این اثر از یک مضمون کمدی جذاب نیز استفاده می‌کرد، اما به نظر می‌رسد که لحن بازی در مراحل اولیه ساخت آن کاملاً متفاوت بوده است.

استودیوی Hazelight به‌تازگی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام تصاویر مفهومی اولیه از It Takes Two (که در ابتدا Project Nuts نامیده شده بود) را به اشتراک گذاشته است. این تصاویر نشان می‌دهد که عنوان مذکور در ابتدا قرار بود مضمون و داستان تاریک‌تری را ارائه دهد.

بازی It Takes Two در ابتدا قرار بود مضمون تاریک‌تری داشته باشدبازی It Takes Two در ابتدا قرار بود مضمون تاریک‌تری داشته باشدبازی It Takes Two در ابتدا قرار بود مضمون تاریک‌تری داشته باشد

Hazelight در این باره می‌گوید:

همانطور که در تصاویر مفهومی اولیه مشخص است، این بازی بسیار تاریک‌تر از آن چیزی بود که در پایان ارائه شد. در واقع، بخش خاصی از آن میراث تاریک‌تر تا اواخر مراحل توسعه باقی ماند.

It Takes Two در حال حاضر بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا