بازی Final Fantasy 7 Rebirth دارای گزینه جدید سختی پویا خواهد بود

سومین گزینه سختی که در پارت اول این ریمیک وجود نداشت، همه دشمنان را در طول تجربه Final Fantasy 7 Rebirth قویتر میکند، زیرا شما نیز قویتر میشوید.
موضوع تطبیق سطح سختی باعث اختلاف بین گیمرها میشود، اما با توجه به این واقعیت که افراد زیادی از آن لذت میبرند، داشتن آن به عنوان یک گزینه در بازی نمیتواند چیز بدی باشد. خوشبختانه، Square Enix تأیید کرده است که Final Fantasy 7 Rebirth واقعاً این گزینه را ارائه می دهد.
این شرکت ژاپنی در یک بیانیه مطبوعاتی (از طریق Push Square) فاش کرد که علاوه بر گزینههای سختی معمولی و چالشبرانگیز، Final Fantasy 7 Rebirth همچنین دارای گزینه سختی جدید Dynamic خواهد بود که با تطبیق سطح همراه خواهد بود. برای کسانی که با این موضوع آشنا نیستند، به طور خلاصه، با تطبیق سطح، همه دشمنان در بازی در کنار شما قویتر میشوند. بنابراین، اگر شما از آن دسته بازیکنانی هستید که از بازگشت به مناطق اولیه بازی و قرار گرفتن در سطح بسیار بالاتری نسبت به دشمنان آنجا لذت میبرید، ممکن است این گزینه جدید برای شما مناسب نباشد.
Square Enix میگوید:
در سختی جدید اضافه شده که به اسم Dynamic شناخته میشود، دشمنان با رشد شخصیتهای شما قویتر میشوند. این گزینه برای بازیکنانی که به چالش مداوم نیاز دارند، ایدهآل است.
بازی Final Fantasy 7 Rebirth در ۲۹ فوریه (۹ اسفند) امسال برای PS5 عرضه میشود.