بازی Dragon Age: The Veilguard چندین درجه سختی مختلف خواهد داشت

Dragon Age: The Veilguard علاوه بر سطوح دشواری پیشفرض، گزینه جدیدی به نام Unbound نیز دارد که قابلیت شخصیسازی میزان سختی عناصر مختلف گیمپلی را به پلیر اعطا میکند.
پس از معرفی Dragon Age: The Veilguard در ماه ژوئن، استودیوی Bioware و شرکت EA همچنان به ارائه جزئیات جدید در مورد این بازی نقشآفرینی اکشن ادامه میدهند و به تازگی اطلاعات تازهای در مورد سیستم ساخت شخصیت، روند پیشرفت، مبارزات و گزینههای دشواری بازی منتشر کردهاند.
در Dragon Age: The Veilguard، بازیکنان میتوانند از بین چندین گزینه، درجه سختی مدنظر خود را انتخاب کنند. به نظر میرسد حالت Storyteller آسانترین درجه سختی باشد و بیشتر روی روایت داستان تمرکز کند تا چالشهای مبارزه. حالت Adventurer تعادلی بین هر دو برقرار میکند و احتمالاً حالت پیشفرض بازی خواهد بود. همچنین در این بازی درجه سختیای با نام Nightmare وجود دارد که سختترین حالت بازی به شمار میرود.
بازیکنان میتوانند در هر زمانی درجه سختی را تغییر دهند، به جز حالت Nightmare که پس از انتخاب، قفل میشود و قابل تغییر نیست.
در نهایت، Dragon Age: The Veilguard گزینه دیگری به نام Unbound را ارائه میدهد که به بازیکنان این امکان را میدهد تا جنبههای مختلف گیمپلی را به منظور تطابق با نیازهای خود، به شکلهای گوناگون تنظیم کنند. این مسئله شامل مواردی مانند مسیریابی، کمک در نشانهگیری، زمانبندی دفاع، میزان آسیب وارد شده و دریافتی و حتی گزینهای به نام «بدون مرگ» میشود. کورین بوش (Corinne Busche)، کارگردان بازی، میگوید:
هیچیک از این گزینهها تقلب محسوب نمیشوند. این راهی برای اطمینان از این است که بازیکنان با هر سطحی از توانمندی بتوانند بازی را تجربه کنند.
Dragon Age: The Veilguard پاییز امسال برای پلی استیشن ۵، ایکسباکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار دقیق بازی هنوز مشخص نیست.