بازی Banishers: Ghosts of New Eden یک اثر AA است

استودیوی Don’t Nod، توسعهدهندهی عنوان اکشن نقشآفرینی Banishers: Ghosts of New Eden اعلام کرده است که این بازی یک اثر AAA محسوب نمیشود.
بازی Banishers: Ghosts of New Eden در فوریه گذشته منتشر شد و مجموعاً توانست نقدها و نمرات قابل قبولی را از سوی منتقدین دریافت کند. با توجه به مقیاس پروژه به نظر میرسید که عنوان مذکور یک اثر AAA باشد، اما استودیوی سازنده این موضوع را تکذیب کرده است.
آقای Stéphane Beauverger، کارگردان روایت Banishers: Ghosts of New Eden، در مصاحبهی اخیر خود با وبسایت MP1st اعلام کرد که این بازی یک اثر AA بوده است.
وی در این باره گفت:
بازی Banishers یک اثر AAA نیست، بلکه یک عنوان AA محسوب میشود که به خوبی ساخته شده است و به آن افتخار میکنیم. ما با اراده و اشتیاقی که داریم، سعی کردیم تا یک تجربهی عالی را به مخاطب ارائه کنیم. از این رو، بازی ما دارای یک نقشه بزرگ و حجم عظیمی از محتوا است.
این توسعهدهنده در ادامه افزود Banishers: Ghosts of New Eden بر خلاف بازیهای روایت محور Don’t Nod مانند Life is Strange شامل ساختار گستردهتر ومحتوای بیشتری است.
ساختار بازی به ماهیت عنوانی که میسازیم بستگی دارد. بازیهای داستان محور مانند Life is Strange و Tell Me Why بیشتر به ساختار خطی نیاز دارند. در Banishers احساس کردیم که باید یک جهان باز خلق کنیم به بازیکنان اجازه دهیم اسرار New Eden را با سلیقه خودشان و به ترتیبی که راحتتر هستند، اکتشاف کنند.
با توجه به گستردگی و وسعت Banishers در مقایسه با پروژههای قبلی Don’t Nod، تعجبی ندارد که این بازی برای مدتی طولانی در حال توسعه بوده باشد. Stéphane Beauverger فاش کرد که این بازی در یک دوره ۴ الی ۵ ساله در دست ساخت بوده است.
تعریف زمان توسعه کامل برای یک بازی آسان نیست و این موضوع بستگی دارد که شما آن را چگونه در نظر بگیرید. از ابتدا؟ از اولین ایدهای که با یک مداد و یک کاغذ در مرحله اول طرح مفهومی نوشته میشود؟ از اولین سکانس قابل بازی؟ یا حتی پس از انتشار؛ چراکه افراد روی عرضهی بهروزرسانیها کار میکنند. با این حال، ساخت بازی Banishers بین ۴ الی ۵ سال به طول انجامیده است.
بازی Banishers: Ghosts of New Eden هماکنون بر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی در دسترس است.