بازیهای لغو شده Take-Two متعلق به فرنچایزهای اصلی این شرکت نبودهاند

کمپانی Take-Two Interactive اعلام کرده است که عناوین لغو شده این شرکت به هیچ یک از فرنچایزهای اصلی ارتباط نداشتهاند.
Take-Two Interactive ماه گذشته از اخراج ۵٪ از نیروی کار خود خبر داد و اعلام کرد چندین بازی معرفی نشده را به عنوان بخشی از اقدامات این شرکت در راستای کاهش هزینهها لغو میکند. اگرچه جزئیات بیشتر پیرامون اینکه کدام پروژهها لغو شدهاند ارائه نشد، اما بهتازگی اطلاعات بیشتری در این باره در دسترس قرار گرفته است.
کارل اسلاتوف (Karl Slatoff)، رییس Take-Two Interactive، طی گزارش مالی سه ماههی اخیر این شرکت اعلام کرد که پروژههای لغو شده متعلق به هیچ یک از فرنچایزهای اصلی نیستند.
وی در این باره اظهار داشت:
ما در مورد تولیدات آتی خود که شامل حدود ۴۰ عنوان تا سال مالی ۲۰۲۷ است، بسیار هیجانزده هستیم. برنامه بهروزرسانی انتشار ما منعکسکننده اقداماتمان برای کاهش هزینهها است که از طریق آن چندین عنوان را لغو کردیم تا تلاشها و منابع خود را بر فرنچایزهایی متمرکز کنیم که معتقدیم بهترین فرصت ما برای دستیابی به موفقیت مهم تجاری و انتقادی است.
این عناوین شامل هیچ یک از فرنچایزهای اصلی نمیشوند و انتظار نمیرفت که تأثیری اساسی بر رشد سود خالص ما داشته باشند
هنوز نام این پروژههای لغو شده نامشخص هستند. شرکت Take-Two اخیراً دو استودیو متعلق به بخش Private Division به نامهای Roll7 و Intercept Games را تعطیل کرد. بر اساس گزارشها، تعداد زیادی از کارکنان Private Division نیز اخراج شدند.
شرکتهای زیرمجموعهی Take-Two بازیهای مهمی در دست توسعه دارند. راکستار (Rockstar) روی ساخت عنوان مورد انتظار GTA 6 کار میکند که گفته میشود در پاییز ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. راکستار همچنین بودجه و حق انتشار ریمیک Max Payne 1 و ۲ را در اختیار که توسط استودیوی Remedy Entertainment مراحل ساخت خود را طی میکند. شرکت ۲K Games نیز بازیهای جدید از سری Mafia و Borderlands را در دست ساخت دارد و دو استودیوی Ghost Story Games و Cloud Chamber نیز به ترتیب روی توسعهی بازیهای Judas و BioShock 4 کار میکنند.