اطلاعات جدیدی از بازی Judas منتشر شد

بازی شوتر اول شخص Judas نوید یک تجربه شبیه به سری Bioshock را با گیمپلی باز و بازیکن محور میدهد.
کن لوین (Ken Levine)، خالق سری BioShock، طی مصاحبهای در کانال یوتیوب Last Stand Media توضیح داد که بازی Judas شباهتهای زیادی با Bioshock خواهد داشت، زیرا تجربهای مبتنی بر بازیکن و گیمپلی باز را ارائه میدهد. او همچنین اشاره کرد که مکانیکهای آشنا مانند ترکیب سلاح با قدرتهای خاص و همچنین عناصر جدید گیمپلی مانند مهندسی و تواناییهای هک کردن را در خود دارد. گفته میشود که مورد آخر لایههای جدیدی را به گیمپلی اضافه میکند.
لوین در ادامه توضیح داد تمرکز او در Judas روی این است که گیمپلی باز و انتخاب بازیکن معنادار باشند. او قصد دارد به بازیکن با انتخابهایی که به طور قابل ملاحظهای بر داستان تأثیر میگذارند، قدرت دهد. این رویکرد برای انعکاس پیچیدگیهای اخلاقی در محیط بازی طراحی شده است. او در طول مصاحبه قبلی خود از اصطلاح لگوهای روایتگر برای توصیف عنصر فوق استفاده کرده بود که گفته میشود نسبت به بازیهای قبلی این کارگردان، به بازیکنان بسیار بیشتر واکنش نشان میدهد.
کارگردان Judas همچنین اشاره کرد که بازی بر روی یک سفینه دنبال میشود، سفینهای که برای سفرهای فضایی طولانیمدت طراحی شده و پویاییهای اجتماعی و اخلاقی منحصربهفردی را ارائه میکند. او افزود که این محیط امکان کاوش در زندگی محدود جامعه و فشارهای آن را فراهم میکند. قهرمان داستان در سفینه به دنیا آمده است و او با چالشهای متمایز و انتخابهای اخلاقی روبهرو خواهد شد.
لوین در پاسخ به سوالی در رابطه با فلسفه طراحی خود، بر اهمیت خلق جهانهای درگیرکننده و باورپذیر تاکید کرد. او گفت که دید اول شخص را به دلیل توانایی آن در غوطهور کردن بیشتر بازیکنان در تجربهی بازی ترجیح میدهد. وی همچنین بر اهمیت بازخورد خارجی از سوی بازیکنان و خبرنگاران تأکید کرد که در شکلدهی عناصر اصلی Judas مؤثر بوده است. لوین در پایان این مصاحبه اشاره کرد که مشتاقانه منتظر تعامل مداوم خود با بازیکنان و همچنین دیدن نحوه استقبال از بازی است.
بازی Judas برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دست توسعه است.