احتمالاً داستان Mafia 4 در شهری با چشماندازهای وسیع جریان خواهد داشت

بر اساس آگهی شغلی جدید منتشر شده از جانب استودیو Hanger 13، به نظر میرسد که داستان قسمت چهارم سری بازیهای Mafia در منطقهای با چشماندازهای وسیع روایت میشود.
چند وقتی است که Hanger 13 پس از اتمام توسعه سهگانه مجموعه Mafia، سراغ ساخت بازی چهارم این فرنچایز رفته و اطلاعات مختلفی درباره این بازی از طریق آگهیهای شغلی مربوط به آن به بیرون درز کرده است.
اینبار، آگهی شغلی جدید منتشر شده از استودیو سازنده بازی، برای استخدام یک طراح ارشد محیطهای سهبعدی بوده و در جزئیات مربوط به این آگهی، اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی در دست ساخت Hanger 13 قابل دریافت است. برای مثال، اعلام شده که شخص برگزیده برای این شغل، باید در زمینهی توسعه محیطی عظیم برای یک بازی AAA و با تمرکز بر مدلهای ارگانیک فعالیت کند. همچنین برای توسعه این محیطها، استودیو شیوهای را با مضمون ترکیب روشهای دستساز و Procedural Generation (استفاده از هوش مصنوعی برای خلق مناطق جدید با الگوریتمی خاص) اتخاذ خواهد کرد.
با توجه به این اطلاعات، به نظر نمیرسد که Mafia 4 در منطقهای برگرفته از شهری همچون لاس وگاس جریان داشته باشد. چراکه در این صورت، اطلاعات منتشر شده در آگهیهای شغلی با چنین منطقهای مغایرت خواهند داشت.
آگهیهای شغلی سابق استودیوی Hanger 13 در رابطه با هوش مصنوعی بهکار رفته در بازی، به چرخههای گیمپلی میان مخفیکاری و مبارزه مستقیم اشاره داشتند. همچنین ممکن است شاهد المانهای آنلاین همچون حالت چندنفره در چهارمین بازی سری Mafia باشیم.