اتمام بازی Avowed به صورت صلحطلبانه ممکن نخواهد بود

بازی Avowed، با تمرکز بر مبارزات، به بازیکنان اجازه نمیدهد تا تمام ماموریتها را بدون خشونت و جدال به پایان برسانند.
در بازی Fallout، اینکه میتوانستید برخی انتخابهای صلحطلبانه داشته باشید بسیار لذت بخش بود، زیرا نه تنها اجازه داشتید صحبت کنید یا مخفیانه از مشکلات خلاص شوید، بلکه بازی به خاطر این اقدام، به شما پاداش میداد. در همین حال، اگر بازی کاملا از حالت صلحپذیر استفاده کند، به یک چالش تفرقهبرانگیز در بین بازیکنان تبدیل میشود.
با توجه به اینکه بازی Avowed، از بهترین مبارزات اول شخص در کلاس Vermintide الهام گرفته است، جای تعجب نیست که این اثر نقش آفرینی ساخته استودیوی Obsidian، به شما اجازه نمیدهد تا ۱۰۰% بدون خشونت پیش بروید. کری پاتل (Carrie Patel)، کارگردان بازی، در صحبت با PC Gamer گفت: «این بازیای نیست که در آن، شما یک پیشروی صلح طلبانه خالص داشته باشید.»
البته، این بدان معنا نیست که نزاع در بازی، تنها راه انتخاب شما خواهد بود. شما همچنان میتوانید مانند آنچه در بازی Pillars of Eternity اتفاق میافتد، از برخی مشکلات خلاص شوید. کارگردان ادامه داد:
بازیکنان میتوانند انتظارِ راهحلها و فرصتهایی برای استفاده از دیالوگها داشته باشند، به طوری که از واکنشپذیری در رابطه با شخصیتهایی که قبلا به آنها کمک کردهاند یا ملاقات داشتهاند، استفاده کنند.
به نظر میرسد، یکی از اهداف استودیوی Obsidian، آزادی بازیکنان در نحوه کشف و نزدیک شدن به چالشها خواهد بود. کری پاتل گفت:
ما یک مسیر خطی خاص را برای بازیکنان برنامهریزی نمیکنیم. سعی داریم تا مکانها و نقاط مختلف مورد علاقهای را که بازیکنان ممکن است پیدا کنند و آنچه که باید ببینند را نمایان کنیم.
لازم به ذکر است، صرف نظر از اینکه بازیکنان چگونه بازی را پیش میبرند، همراهان Avowed شما را به خاطر انتخابهای اشتباه کنار نمیگذارند و Avowed به جای کلاسها، از درختهای مهارت شبیه Skyrim استقبال میکند.
همانطور که در رویداد اخیر Developer Direct ایکس باکس اعلام شد، بازی Avowed در پاییز ۲۰۲۴ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.