آگهی شغلی رمدی به اولشخص بودن اسپینآف Control اشاره دارد

اطلاعات جدیدی از اسپینآف چندنفره Control به دست ما رسیده است.
نکات برجسته
- اسپینآف Control توسط استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) در حال توسعه است.
- این عنوان یک تغییر رویکرد برای رمدی اینترتینمنت به شمار میآید؛ زیرا محصولی چندنفره خواهد بود.
- ما یک آگهی شغلی برای این بازی کشف کردهایم که نشان میدهد تمرکز سازنده بر دوربین اولشخص است.
استودیوی رمدی اینترتینمنت اخیراً با Alan Wake 2 و فروش ۱.۳ میلیون واحدی آن مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این موفقیت، استودیو را به سرمایهگذاری بزرگتر در پروژههای آینده، از جمله فرنچایزهایی مانند Control، امیدوار کرده است.
توسعهدهنده در حال حاضر روی Control 2 و یک اسپینآف چندنفره بر اساس این IP کار میکند. پروژه مورد بحث با نام رمز Condor، به عنوان یک محصول سرویس محور توصیف میشود که آن را کاملاً با نسخههای معمولی استودیو متفاوت میسازد.
ما یک آگهی شغلی جدید برای Codename Condor مشاهده کردهایم که معمای دیگری را به این اسپینآف اضافه میکند. سازنده به دنبال یک انیماتور ارشد گیمپلی است و به دوربین اولشخص این عنوان اشاره دارد.
در حالی که توسعهدهنده هماکنون روی پروژههای مختلفی کار میکند، فهرست مشاغل Codename Condor علاقه ما را برانگیخته است. از جمله ویژگیهای مورد نیاز در برنامهنویس جدید میتوان به انیمیشنهای اولشخص اشاره نمود.
چیزی که این نیاز شغلی را جالب میکند، عدم اشاره به گیمپلی سومشخص است.
این میتواند بدان معنا باشد که اسپینآف رمدی اینترتینمنت برخلاف Control یک شوتر اولشخص خواهد بود. ژانر شوتر اولشخص یکی از محبوبترینها برای عناوین آنلاین بوده و احتمالاً همین موضوع باعث تغییر رویکرد استودیو شده است.
پیش از این، تیم با کار بر روی CrossfireX، تجربه توسعه محصولات اولشخص را به دست آورد. این استودیو مسئولیت کمپین تکنفره بازی را بر عهده داشت که گیمپلی شوتر اولشخص را بر اساس موتور اختصاصی نورثلایت (Northlight) ارائه میکرد.
با توجه به اینکه استودیوی رمدی اینترتینمنت در حال حاضر روی عناوین سومشخص مختلف کار میکند، یک پروژه اولشخص میتواند به تیم اجازه دهد تا از نقاط قوت فنی و روایی خود به روشهای جدید و منحصربهفرد استفاده کنند.
با این حال، این امکان نیز وجود دارد که Codename Condor ترکیبی از گیمپلی اولشخص و سومشخص را ارائه دهد.
بازار عناوین شوتر اولشخص میتواند برای بسیاری از تیمها دلهرهآور باشد؛ اما رمدی اینترتینمنت ثابت کرده است با دیگر استودیوها تفاوت دارد.
اگرچه کار آن بر روی CrossfireX بهترین خروجی ممکن را ارائه نداد، اما تلاش دیگری برای ساخت گیمپلی اولشخص، زمینه را برای یک بازگشت قوی فراهم میکند؛ بنابراین امیدواریم بهزودی اطلاعات بیشتری در مورد این اسپینآف دریافت کنیم.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات سایت به ما اطلاع دهید.