سیستم مورد نیاز آلن ویک ۲ اعلام شد؛ چیزی که Control به آن نیاز داشت!

استودیو رمدی اخیرا از تمام سطوح سیستم های مورد نیاز برای اجرای آلن ویک ۲ در سطوح مختلف رونمایی کرده که چندان خوشایند به نظر نمیرسد؛ بخشی از این حداقلهای لازم در زمان انتشار بازی کنترل نیز وجود داشت و متعاقبا حذف شد که رخ دادن آن برای آلن ویک ۲ دور از انتظار نیست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
استودیو رمدی دیگر فاصلهای با عرضهی یکی از مهمترین عناوین خود ندارد؛ ۲۷ اکتبر (پنج آبان) تاریخی بود که برای فاصله با انتشار بازیهای محبوبی چون Marvel’s Spider-Man 2 در نظر گرفته شد تا فروش بازی راضی کننده باشد. سم لیک، کارگردان خلاقیت استودیو پیشتر بیان داشته بود که بیش از یک دهه منتظر مانده تا بتواند دنبالهای شایسته را ایده پردازی و به مرحلهی اجرا برساند. او با انتشار آلن ویک ۲ قصد دارد تا کار «جهان متصل رمدی» را به طور رسمی آغاز کند و به رسم بازی کنترل با بستههای الحاقی بعدی، داستانهای بیشتری از توهمات آقای نویسنده برایمان روایت کند؛ شاید بعدها، شاهد خبر ورود کاراکترهای به نظر نامرتبط همچون مکس پین و جک جویس به این جهان بزرگ باشیم.
اما اخیرا استودیو رمدی از تمامی سطوح سیستمهای مورد نیاز برای اجرای آلن ویک ۲ رونمایی کرده که چندان قابل قبول به نظر نمیرسد؛ بازیکن در پایینترین سطح گرافیک باید همواره DLSS/FSR 2 روشن داشته باشد، از یک کارت گرافیک RTX 2060 با حافظهی هشت گیگابایتی و البته رم ۱۶ گیگابایتی بهره ببرد. البته که SSD جزو ملزومات بازی برای اجراست.
چیزی که با انتشار این خبر یادآوری میشود، رونمایی از مشخصات سیستمهای مورد نیاز برای اجرای بازی کنترل بود که در همان زمان نیز شاهد الزام استفاده از کارت گرافیک RTX 2060 بودیم که بعدها، رمدی اعلام کرد که آن را به صورت Optional قرار داده و با یک کارت گرافیک GTX 760 نیز بازی به راحتی اجرا میشود؛ شاید عنوان آلن ویک ۲ نیز دچار چنین تصمیمی شود و بعدها، حداقل سیستم مورد نیاز آلن ویک ۲ کاهش پیدا کند.
نظر شما چیست؟ این مشکل آیا از بهینه سازی نامناسب بازیهاست یا ویژگیهای منحصر به فرد گرافیک نسل نهم؟