طراح ارشد Skyrim توضیح میدهد که چرا بتسدا نمیتواند موتورگرافیکی خود را تغییر دهد

طراح ارشد Skyrim و Starfield معتقد است که Bethesda Game Studios نمیتواند موتورگرافیکی جدیدی را جایگزین انجین کنونی خود کند.
بروس نسمیت (Bruce Nesmith) در مصاحبه اخیر با VideoGamer، توضیح میدهد که چرا Creation Engine، موتورگرافیکی داخلی استودیو، علیرغم قدیمی بودن، غیرقابل تغییر است. او میگوید:
ما بحث موتورگرافیکی را به میان میآوریم، اما در اصل باید پیرامون خود بازی بحث کنیم. موتور بازی به طور جداگانه مهم نیست، چرا که در خدمت خود بازی است. شما و من، هر دو میتوانیم صدها بازی افتضاح را که از Unreal Engine استفاده کردهاند را نام ببریم. آیا بد بودن آنها تقصیر Unreal است؟ نه، این تقصیر موتورگرافیکی نیست.
در حالی که موتور Bethesda برای ساخت بسیاری از بهترین نقشآفرینیهای تمام دوران استفاده شده، اما همچنان در حال تکامل است. آنچه به عنوان نسخه شخصیسازی شدۀ انجین قدیمی Gamebryo شروع شد، اکنون از بین رفته و به تدریج به Creation Engine تبدیل شد است. Nesmith در ادامه میگوید:
Gamebryo مدت زیادی است که دیگر استفاده نمیشود. اما این موتور به طور مداوم تنظیم، بهروزرسانی و اصلاح شده است.
او در انتها متذکر شد که Creation Engine دقیقاً برای خلق همان نوع بازیهایی که Bethesda میسازد، شخصیسازی شده و حاصل تجربیات و ویژگیهای اضافه شده در طول چند دهه است:
Starfield در حقیقت Skyrim و Fallout تکامل یافته است. موتورگرافیکی بازی کاملاً برای این جنس از آثار تنظیم و شخصیسازی شده است و به همین دلیل تعویض موتور بازیسازی ایدهآل نخواهد بود. علاوه بر این، پیادهسازی یک موتورگرافیکی جدید، چندین سال میتواند طول بکشد.