CD Projekt امیدوار است با عرضه Witcher 4 و دنباله Cyberpunk 2077 طرفداران از دست رفته خود را بازگرداند

پس از ناکامیهای Cyberpunk 2077، شرکت CD Projekt امیدوار است با عرضه Witcher 4 و دنباله Cyberpunk 2077 برخی از طرفداران از دست رفته خود را بازگرداند. پاول ساسکو (Pawel Sasko)، دستیار کارگردان دنباله Cyberpunk 2077، نسبت به بازگرداندن طرفداران قدیمی استودیو دیدگاه خوشبینانهای دارد.
پاول ساسکو اشاره کرد که بازگرداندن “برخی” از طرفداران از دست رفته استودیوی CD Projekt Red ممکن است هیچگاه شدنی نباشد. با این حال، او اظهار داشت که این موضوع بهایی است که توسعهدهنده باید برای آن چه که اتفاق افتاده، بپردازد. او امیدوار است با پروژههایی که Cd Projekt در دست توسعه دارد، بتوان طرفداران قدیمی را بازگرداند. وقتی تیم توسعهدهنده از تجربیات باورنکردنی مخاطبان در Phantom Liberty میشنوند، ارزش زیادی را در Witcher جدید، دنباله Cyberpunk یا Hadar (IP جدید استودیو) میبینند.
میشال نواکوفسکی (Michal Nowakowski)، مدیر عامل CD Projekt، در یک بیانیه مطبوعاتی که در وب سایت شرکت به اشتراک گذاشته شده بود، به بررسی نیمه اول سال ۲۰۲۴ پرداخت. او گفت که به کار بر روی توسعه بازیهای جدید ادامه میدهند و بر افزایش فروش عناوینی که منتشر شدهاند نیز نظارت خواهند داشت. همچنین اشاره کرد که شرکت در آن زمان برای ورود به مرحله توسعه کامل The Witcher 4 (پروژه Polaris) آماده میشود. به گفته میشال نواکوفسکی، تیم توسعه پروژه Polaris به نقطه عطف مهمی نزدیک شد که نشاندهنده پایان مرحله پیشتولید بود. باید اشاره کرد که نیمه اول سال، بازه شلوغی برای شعبه بوستون CD Projekt بود چرا که پایههای پروژه Orion (دنباله Cyberpunk 2077) را توسعه میداد.