سازنده BioShock 4 با آنریل انجین ۵ جلوههای بصری نسل بعدی را هدف قرار داده است

جدیدترین آگهی شغلی Cloud Chamber تایید میکند که این استودیو برای BioShock 4 جاهطلبی زیادی دارد و هدف آن ارائه جلوههای بصری شگفتانگیز است.
مدت زمان زیادی است که BioShock 4 در دست توسعه دارد، اما شرکت ۲K هنوز به صورت رسمی از این بازی رونمایی نکرده است. استودیوی Cloud Chamber که وظیفه ساخت این نسخه را برعهده دارد، اخیراً با جذب نیروهای جدید به روند توسعه آن سرعت بخشیده است.
در حالی که تیم توسعهدهنده به کار خود روی این پروژه ادامه میدهد، طرفداران توانستهاند اطلاعات جدیدی را از طریق آگهیهای شغلی مختلف جمع آوری کنند. یکی از این فهرستهای شغلی به جلوههای بصری سطح بالا و نسل بعدی اشاره دارد.
آگهی شغلی BioShock 4 به جلوههای بصری نسل بعدی اشاره دارد.
طبق آگهی شغلی ارائه شده، استودیو به دنبال استخدام یک مدلساز محیطی است. این آگهی بیان میکند که توسعهدهنده برای BioShock 4 روی ارائه جلوههای بصری نسل بعدی کار خواهد کرد.
همچنین طبق این فهرست شغلی، Cloud Chamber قصد دارد استاندارد بصری جدیدی را برای این فرنچایز ارائه کند. در گذشته این مجموعه همواره به جلوههای بصری عالی خود شامل ترکیبی از وفاداری بصری و سبکهای هنری خلاقانه مشهور بوده است. ظاهراً توسعهدهنده BioShock 4 به خوبی از این نقاط قوت آگاه است و قصد دارد در این نسخه نیز به آن موارد وفادار باشد.
نسخه اول BioShock برای جلوههای هنری و اتمسفر ویژه خود مورد تحسین قرار گرفت.
BioShock 4 با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته میشود و این به تیم سازنده اجازه میدهد تا از فناوریهای مانند Lumen و Nanite استفاده نماید و ظاهر کلی این بازی را بهتر و با کیفیتتر کند. چندی پیش نیز تصویری از بیلد اولیه بازی فاش شد که نمایی کوچک از دید سازندگان را برای این اثر ارائه میداد.