کارگردان Elden Ring: پایین آوردن سختی به بازی آسیب میرساند

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس استودیوی FromSoftware و کارگردان بازی Elden Ring، در مصاحبه با رسانه The Guardian به سوال پرتکرار درجه سختی در بازیهایش پاسخ داد.
آقای میازاکی در مصاحبه مذکور که به خاطر عرضه بستهالحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring انجام شده بود، درباره درجه سختی بازی و عواقب پایین آوردن آن چنین گفت:
اگر ما واقعا میخواستیم که تمام دنیا بازی را تجربه کنند، میتوانستیم درجه سختی را پایین و پایینتر بیاوریم، اما این کار درستی نیست. اگر این مسیر را پیش میگرفتیم، فکر نمیکنم که بازی به اندازه الان تاثیرگذار میبود، چون حس موفقیتی که پس از شکست دادن سختی به بازیکن منتقل میشود، بخش فوقالعادهای از تجربه است. پایین آوردن سختی، این حس و لذت را از بین میبرد و به بازی آسیب میرساند.
آثار استودیوی FromSoftware و آقای میازاکی، به دشوار بودن معروف هستند، اما این عناوین همیشه راهی برای مقابله با این سختیها برای بازیکنان در نظر دارند.
Elden Ring: Shadow of the Erdtree هماکنون در دسترس کنسولهای نسل هشتم و نهم و PC قرار دارد.