بازیهای آینده Fallout نیز در آمریکا روایت خواهند شد

همیشه داستان بازی Fallout در آمریکا به وقوع پیوسته است. حال طرفداران این مجموعه میخواهند بدانند که اوضاع مکانهای خارج از آمریکا در دنیای Fallout چگونه خواهد بود؟
طبق گفته کارگردان بازیهای Fallout 3 و Fallout 4، آقای تاد هاوارد (Todd Howard) از استودیوی بازیسازی بتسدا، که کارگردانی Fallout 5 را نیز در آینده برعهده خواهد داشت، محیط آمریکا بخش جداییناپذیر از این فرنچایز و زیباییشناسی آن است. هاوارد در مصاحبه اخیر خود در پاسخ به این سؤال که آیا استودیوی بازیسازی بتسدا تا به حال به ساخت بازی Fallout با روایتی در خارج از ایالات متحده فکر کرده است یا خیر، توضیح داد با توجه به این که محیط آمریکا برای هویت این فرنچایز اهمیت دارد، بعید است که نسخههای بعدی در مکانهای دیگری ساخته شوند.
به نظر من یکی از پایههای Fallout، سادگی و خوشبینیِ آمریکایی است. در حال حاضر برای ما اشکالی ندارد که به برخی از مناطق خارج از آمریکا اشاراتی داشته باشیم اما برنامه ما این است که عمده داستان بازی را در ایالات متحده نگه داریم.
تاد هاوارد
آقای هاوارد افزود که اگرچه طرفداران اغلب در مورد مکانهای مرموز در The Elder Scrolls نیز سؤال میپرسند اما او احساس میکند که بیپاسخ گذاشتن برخی سؤالات و حل نشدن برخی رمز و رازها، اغلب بهترین راه پیشروی در روایت داستانی است. او در این باره گفت:
اشکالی ندارد که رمز و راز یا سؤالاتی را بیپاسخ بگذاریم. در اروپا چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ اینجا چه خبر است؟ فکر میکنم اینها چیزهای خوبی هستند. در The Elder Scrolls، همه میخواهند به سرزمینهای خاص دیگری بروند و فکر میکنم به خاطر گفتن این جمله معروف هستم که بدترین کاری که میتوانید با یک سرزمین مرموز انجام دهید، این است که رمز و راز آن را از بین ببرید.
بدیهی است که با تمرکز فعلی استودیوی بازیسازی بتسدا روی پشتیبانی پس از عرضه Starfield و پروژه در دست ساخت The Elder Scrolls 6، به نظر نمیرسد بازی بعدی Fallout به این زودیها عرضه شود. آقای هاوارد گفته که بتسدا به دنبال راههایی برای افزایش سرعت انتشار بازیهای خود است. این در حالی است که او پیشتر اشاره کرده که این شرکت دو پروژهی اعلامنشده از فرنچایز Fallout در دست ساخت دارد.