Relic Entertainment یک هفته پس از مستقل شدن دچار تعدیل نیرو شد

استودیوی Relic Entertainment اعلام کرد که به لطف کمک یک سرمایهگذار خارجی، مستقل خواهد شد و به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. تنها یک هفته بعد، استودیو اعلام کرد که تعدادی از کارمندان خود را اخراج خواهد نمود.
اینکه چه تعداد از افراد تحت تأثیر این اخراج قرار گرفتهاند مشخص نیست. Relic Entertainment فقط اشاره کرده که اوایل امروز به وسیله یک پست در صفحه لینکدین استودیو «جزئیات مربوط به اخراج را با Relicans به اشتراک گذاشته است». استقلال Relic Entertainment پس از اخراج ۲۴۰ کارمند SEGA در بخشهای مختلف، که همگی در شعبه اتحادیه اروپا متمرکز بودند، رخ داد. این استودیو در بیانیه خود گفت:
پس از اعلام هفته گذشته مبنی بر تبدیل شدن Relic Entertainment به یک استودیوی مستقل، امروز اخبار سختی داریم. اوایل امروز ما جزئیات مربوط به اخراج کارکنان را با Relicans در میان گذاشتیم. رها کردن اعضای شرکت تصمیم آسانی نبود و صرفاً با هدف ارائه بهترین شانس ممکن برای زنده ماندن در یک صنعت ناپایدار گرفته شد. این تصمیم به هیچ وجه منعکسکننده تخصص، اشتیاق یا شخصیت هیچ یک از کارکنان نیست.
ما در حال همکاری نزدیک با افرادی هستیم که تحت تأثیر قرار گرفتهاند و بستههای پایان خدمت، مزایای گسترده و گزینههای پشتیبانی را به آنها ارائه میدهیم. به کسانی که مجبوریم با آنها خداحافظی کنیم میگوییم عمیقاً متأسفیم که به این نتیجه رسیدیم. ما از شما برای هر کاری که در استودیو و پروژههای ما انجام دادهاید تشکر میکنیم و برای شما بهترین آرزوها را داریم.
مستقل شدن Relic Entertainment قطعاً نشانه خوبی بود؛ اما هرگز راهی مطمئن برای جلوگیری از اخراج به شمار نمیرفت. یک استودیوی مستقل از بسیاری جهات میتواند به طور بالقوه یک تیم را در برابر اخراجها آسیبپذیرتر کند. در نهایت مایه تاسف است که میبینیم توسعهدهندگان سختکوش و متعهد بیشتری شغل خود را به عنوان پاداش تلاشهایشان از دست میدهند. امیدوارم افراد آسیبدیده بتوانند بهزودی روی پای خود بایستند.
منبع: PlayStation Universe