اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از اسپین‌آف سرویس محور Control منتشر شد

گیمفا

استودیوی Remedy جزئیات جدیدی را از پروژه Condor، اسپین‌آف چندنفره Control، به اشتراک گذاشته.

بودجه اولیه توسعه این بازی که به عنوان اولین گام استودیوی Remedy به سمت بازی‌های مبتنی بر خدمات به حساب می‌آید، حدود ۲۵ میلیون یورو (۲۷.۱ میلیون دلار) است.

این اثر که بر روی موتور داخلی Remedy Northlight ساخته شده، قرار است امسال برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس وارد فاز تولید کامل شود. رمدی در گزارش مالی سالانه خود درباره بازی گفت:

پس از حمله هیس (Hiss)، Oldest House در قرنطینه بوده و مملوء از نیروهای خطرناک فراطبیعی است. آخرین عضو اداره کنترل فدرال که در داخل آن به دام افتاده، برای به دست آوردن مجدد کنترل باید موضع بگیرد و دشمنان را عقب براند.

روزگارِ بسیار سخت نیازمند اقدامات جسورانه است و نیاز به مشارکت تمام افراد دارد. فرنچایز Control بزرگ‌تر از یک داستان یا یک شخصیت است.

با اسم رمز Condor، بازیکنان را به یک سفر جمعی به اعماق Oldest House دعوت می‌کنیم. در درون این خانه، آن‌ها با دشمنان و موانع بسیار زیادی روبه‌رو خواهند شد؛ اما با تکیه بر تجهیزات خود و یکدیگر، شانس بقا خواهند داشت.

Remedy همچنین تایید کرد که Condor یک بازی «با قیمت ثابت و سرویس محور» خواهد بود تا یک عنوان رایگان. استودیو بیان داشت:

این‌ عناوین بازی‌های ممتازی هستند که ممکن است قیمت اولیه پایین‌تری داشته باشند؛ اما درآمد طولانی از طریق به‌روزرسانی‌ها، گسترش محتوا و خریدهای درون برنامه‌ای به دست می‌آید.

به غیر از Condor، پروژه‌های متعدد دیگری نیز توسط این استودیو در دست توسعه است؛ اما اطلاعاتی چندانی از آن‌ها منتشر نشده.

منبع: VGC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا