سازنده Forza Motorsport از مشکلات توسعه بازی میگوید

به نظر میرسد کمبود نیروی کار و تعداد مشاوران بیش از حد، باعث ایجاد مشکلاتی در روند تولید Forza Motorsport شده بودند.
مایکروسافت (Microsoft) در مورد بازی Forza Motorsport و پیشرفت عظیمی که این بازی برای سری بازیهای ماشین سواریاش به ارمغان میآورد، صحبتهای زیادی کرد و نه تنها از نظر بصری، بلکه از نظر واقعگرایی نیز پیشرفتهای زیادی را وعده داده بود؛ بنابراین جای تعجب ندارد که انتظارات طرفداران با انتشار بازی پس از شش سال توسعه بسیار بالا بود.
متأسفانه، به سرعت مشخص شد همهچیز آنطور که قول داده شده به خوبی پیش نرفته است. بسیاری از عناصر حیاتی بازی مورد انتقاد قرار گرفتند و بسیاری از ما با تعجب فکر میکردیم که پشت صحنه چه اشتباهی رخ داده؟ چطور ممکن بود Forza Motorsport به این شکل منتشر شود؟
حداقل یک توسعهدهنده اکنون جزئیات بیشتری را در مورد یکی از احتمالات متعددی که چرا بازی در وضعیت نامناسبی منتشر شد، فاش کرده است. او در مصاحبهای، فشار زیاد، نیروی کار محدود و تعداد زیاد مشاوران را مقصر دانسته.
توسعهدهندههایی که مایکروسافت به صورت قراردادی، آن هم برای مدت معین و بدون مزایا و بیمه استخدام میکرد، فقط ۱۸ ماه میتوانستند کار کنند و سپس ملزم به ۶ ماه مرخصی بودند.
او همچنین توضیح میدهد که چگونه کار، ناگهان به پایان رسید و این یک مشکل مکرر در استودیوی ترن ۱۰ (Turn 10) بود. این موضوع بر انتشار داخلی اطلاعات در مورد بازی و موتور بازی تأثیر منفی گذاشت.
توسعهدهنده فکر میکرد که قرارداد او به جای یک سال، ۱۸ ماه است و تنها کاری که مایکروسافت حاضر بود برای او انجام دهد، تمدید چند ماهه قرارداد بود. او همچنین گفت:
برای تمام همکارانم که میتوانستم به آنها کمک کنم ولی زمان به من اجازه نداد، متاسفم. این همه دانش و نکات ریز و درشتی که در مورد موتور ساخت بازی یاد گرفته بودم، فقط به این دلیل که وقت نوشتن اسناد را نداشتم و باید یک پیست را تمام میکردم، از بین رفت.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.