استودیوی ۳۴۳ طی ۱۲ سال حدود ۳۰ ایده برای بازی Halo ارائه کرد

بنا بر اعلام کوین اشمیت (Kevin Schmitt)، توسعهدهنده سابق استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries)، آنها طی ۱۲ سال گذشته بیش از ۲۰ تا ۳۰ ایده برای فرنچایز Halo ارائه کردند.
استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در سالهای اخیر به شدت بر روی Halo Infinite تمرکز کرده است؛ زیرا مایکروسافت (Microsoft) پس عملکرد سینوسی Halo 5، تلاش کرد جان تازهای به این سری بدمد. در حالی که ما از انتشار Halo Infinite در سال ۲۰۲۱ بسیار لذت بردیم، به نظر میرسد اگر استقبال بیشتری از ایدههای ۳۴۳ اینداستریز میشد، میتوانستیم در سالهای اخیر شاهد سبکهای مختلف Halo باشیم
کوین اشمیت، توسعهدهنده سابق Halo، در توییتر (پلتفرم اجتماعی X) به این موضوع اشاره کرد. اشمیت میگوید که ۲۰ تا ۳۰ ایده بازی در طول ۱۲ سال ارائه شد؛ از جمله تجربیاتی با مضمون ODST. در پایین پست کامل توسعهدهنده در این مورد آمده است:
ما ۲۰ تا ۳۰ ایده بازی را در طول ۱۲ سالی که من آنجا بودم مطرح کرده بودیم و کاملاً در دنیای Halo قرار داشتند. مواردی با مضمون ODST تکنفره و چندنفره؛ برخی هم در کهکشان های دیگر جریان داشتند و یکی از این عناوین نیز بسیار دارک بود.
کوین اشمیت از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۳ روی Halo کار کرد؛ یعنی زمانی که ۳۴۳ اینداستریز مهر خود را بر فرانچایز معروف ایکس باکس گذاشت. به جرات میتوان گفت که تیم میتوانست در آن سالها مسیر بسیار متفاوتی را طی کند؛ اما افسوس که تاکنون عمدتاً روی ورودیهای اصلی تمرکز کردهاند. با این حال، اشمیت میگوید که مایکروسافت را به خاطر اینکه اوضاع چنین پیش رفته، سرزنش نمیکند.
جالب است که این بحث با توییتهایی درباره Helldivers 2 شروع شد و اینکه چگونه برخی از توسعهدهندگان سابق ۳۴۳ اینداستریز ظاهراً چیزی شبیه به آن مفهوم را در یک مرحله مطرح کردند، البته در جهان Halo. ما اعتبار این ادعاها را نمیدانیم؛ اما با توجه به محبوبیت بسیار زیاد شوتر PS5 و PC در حال حاضر، میتوان گفت که مایکروسافت وجود چنین چیزی را در پلتفرم خود دوست دارد!
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.
منبع: Pure Xbox