مدیرعامل یوبیسافت از قیمت ۷۰ دلاری Skull and Bones دفاع میکند

ایو گیلمو (Yves Guillemot)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، از قیمت ۷۰ دلاری Skull and Bones دفاع کرده و آن را یک بازی AAAA خوانده است.
در طی یک جلسه پرسش و پاسخ به عنوان بخشی از یک کنفرانس تلفنی که در مورد آمار فروش سه ماهه سوم یوبیسافت در سال مالی ۲۰۲۴ صحبت میشد، یکی از تماس گیرندگان به این موضوع اشاره کرد که اکنون به نظر میرسد Skull and Bones از رویکرد سرویس محوری بیشتری استفاده میکند. برای مثال، نقشه راه سال اول بازی اخیراً منتشر شده است.
تماس گیرنده از یوبیسافت پرسید که چرا این شرکت اصرار دارد که برای بازی Skull and Bones هزینه ۷۰ دلاری دریافت کند و به طور بالقوه حجم بازیکنان خود را محدود میکند. او همچنین یک مدل رایگان برای بازی پیشنهاد میکند که با مکانیکهای سرویس محور مطابقت داشته باشد و به آن شانس بیشتری برای ایجاد جامعهای از بازیکنان بدهد.
آقای گیلمو در پاسخ گفت که Skull and Bones به دلیل مقیاس آن سزاوار این است که یک بازی با قیمت تمام شده باشد. وی در این باره گفت:
شما خواهید دید که Skull and Bones یک بازی تمام عیار است. این یک بازی بسیار بزرگ محسوب میشود و ما احساس میکنیم که مردم واقعاً خواهند دید که این اثر چقدر گسترده و کامل است. این یک بازی واقعاً کامل و AAAA است که در درازمدت نتیجه خواهد داد.
بتای عمومی این بازی از روز گذشته کار خود را آغاز کرد و تا ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) ادامه خواهد داشت. این نسخه از قابلیتهای Cross-progression و Cross-play پشتیبانی میکند. Progression در رتبهی Brigand (رتبه ۶ رتبه ۱) قرار میگیرد و به بازی کامل منتقل میشود.
اثر مذکور که تا به حال با تاخیرهای متعددی مواجه شده، قرار است در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ (۲۷ بهمن ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر شود.
نظر شما در این باره چیست؟