شرکت Krafton قصد دارد بیشتر روی PUBG و هوش مصنوعی سرمایهگذاری کند

طبق بیانیه مطبوعاتی جدید شرکت کرافتون (Krafton)، این ناشر قصد دارد فرنچایز PUBG: Battlegrounds را گسترش دهد و بیشتر روی هوش مصنوعی سرمایهگذاری کند.
چانگان کیم (Changhan Kim)، مدیرعامل کرافتون، به تازگی در یک گفتوگوی زنده در برنامه ارتباطی داخلی ناشر، اظهارات مختلفی را ارائه کرده است. او در این گفتوگو توضیح داد که این شرکت، در حال گسترش خط تولید بر اساس آیپی PUBG است. کرافاتون، همچنین توسعه و گسترش این IP را از طریق استودیوهای داخلی و خارجی افزایش خواهد داد.
برنامههای جدید استودیوی کرافتون، روی تلاش برای گسترش این فرنچایز تمرکز دارند. این ناشر، اخیرا یک بازی شوتر جدید را معرفی کرده که در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. این بازی در حال حاضر Project Black Budget نام دارد، اما جزئیات بیشتری در مورد آن منتشر نشده است.
ناشر اعلام کرده که در آینده روی اسپینآفهای جدید PUBG سرمایهگذاری خواهد کرد. همچنین، اکنون که کرافتون یک سخنرانی زنده بزرگ برگزار کرده است، امیدواریم به زودی درباره Project Black Budget جزئیاتی ارائه دهد.
گفتوگوی زنده جدید کرفاتون، همچنین به علاقه و مزیتهای هوش مصنوعی نیز اشاره دارد. کرافتون، آن را یک فناوری تغییر دهنده در بازی میداند و از آن به میزان بیشتری در طول توسعه استفاده خواهد کرد. این ناشر در ادامه اظهار داشت: «این مورد، نه تنها میتواند کارایی تولید را بهبود بخشد، بلکه تجربیات کاربرمحور جدیدی را نیز ارائه دهد.»